Minecraft Eyer Yapımı Resimli Anlatım


  Merhaba arkadaşlar.Bu yazımızda Minecraft eyer yapımını resimli olarak anlatacağım.Öncelikle eyer nedir , ona bir değinelim.
 Eyer hayvanlara binmemiz için gerekli olan bir eşya.Genelde atlara binilirken kullanılan eyer olmadan hayvanlara binemeyiz.Minecraft'ta ise yine bazı hayvanlara binmek için eyer bize gereklidir.
 Peki nasıl eyer yapılır?Bize gerekli olan eşyalar ve nasıl yapılacağına dair en güzel anlatım muhakkak resim ile yapılabilir.Resimli anlatım ;

KONUYA GİTMEK İÇİN TIKLAYINIZ





55 yorum:

  1. Çok teşekkürler öğrendim

    YanıtlaSil
  2. helal kanka ben umut

    YanıtlaSil
  3. Halamlara selam

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürlerr!!

    YanıtlaSil
  5. kardes o kırmızı görunumlu sılahları nasl yapdn

    YanıtlaSil
  6. 1.5.2 de nasıl

    YanıtlaSil
  7. Çok çok teşekkür ederim admin bir de 1.4.9 u anlatırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  8. ya minecraft türkiye bilmiyo sen biliyon la

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim dostum.
      Diğer paylaştığımız içeriklere , özelliklere hilelere göz gezdirmenizi tavsiye ve temenni ederim.

      Sil
  9. o yeşil ile kırmızı şeyler ya foto montaj ya da mod bu eyer yapımı dediğin abi sürümü kaç 1.5.2 bunda olmuyor yoksa o da mı fotomontaj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burak yanlış biliyosun. Eyeri, 3 deri ve 2 demir külçesiyle yapabilirsin.

      Sil
  10. bişi anlamadım

    YanıtlaSil
  11. olmuyo denedim lütfen yardım

    YanıtlaSil
  12. cidden çok saola dminnnn

    YanıtlaSil
  13. Horse Saddle Yazıyo Ama Domuzlara Takılıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayenn ben 1.6.2 kullanıorum normalinden daha güzel :)

      Sil
  14. hoca kırmızı ve yeşil kılıcı nasıl yaptın

    YanıtlaSil
  15. admin yaptım olmuyor lütfen yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar minecraftta eyer yapılmıyor onlar mod sadece köylülerde veya köylü madeninde bulunuyor at zırhları öyle galiba

    YanıtlaSil
  17. kırmızı silahlarda fotomontaj değil kızıltaş silahları onlarda mod

    YanıtlaSil
  18. Kardeş blogları birleştirebiliriz. Ciddiyim. niwall2000@gmail.com irtibata geç :)

    YanıtlaSil
  19. ya abi benimkimodsuz 1.6.2 nasıl eyer ve horse armor yapıcam

    YanıtlaSil
  20. çok güzel , harika .Gerçekten .
    İftarı açayım hemen denicem arkadaşım yönlendirdi burayada çalışıyor!

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkürler arkadaşımmmm gerçektennnnn ama tek anlamadığmı var o turuncu ne eyer yapıyoz ya o turuncu ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deri. İnekleri öldürerek elde edebilirsin.

      Sil
  22. ya olmuyor bende minecarft 1.6.2 var indirdim at zırhı yapılmıyor atın ıpı oluyor craftıngde ama zırh atı ve eyer yapılmıyor craftıngde

    YanıtlaSil
  23. ama olmuo minecraftta 1.6.2 oynuorum dediğiniz gibi yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  24. http://www.youtube.com/watch?v=MbyH7yM54xI buda kement yapımı yorumlarınızı bekliyorum kendi videom dur

    YanıtlaSil
  25. MİNECRAFT 1.6.2 DE OLMUYOR BANA SÖYLERMİSİNİZ EYER YAPIMINI

    YanıtlaSil
  26. Evet minecraft 1.6.2 de olmuyor eyer bi yardım ederseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.6.2 de yapılamıyor. Nether çöl ve köylerdeki sandıklar da bulabilirsiniz.

      http://www.minecraftwiki.net/wiki/Saddle

      Sil
  27. yaa olmuyo 1.5.2 de ya bilen söylesin saddle yapımını!!!

    YanıtlaSil
  28. 1.6.4 te yapılmıyor neden

    YanıtlaSil
  29. ya olmuyo bu deri normal inek derisimi

    YanıtlaSil
  30. bende olmuyor yardım gönderirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  31. 1.7.2 de neden olmuyor mod mu yüklicez ?

    YanıtlaSil
  32. 1.5.2 olmuyor ya

    YanıtlaSil
  33. acil yardım admin oyunun full sürümünü nasıl indiririm bulamadım gitti link at lütfennn :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isteğiniz üzerine hemen yazı yazıyorum saat 20:00'da bloğumuzda bulabilirsiniz.

      Sil